Müşteri Memnuniyeti

Nasıl Başardık?

Çözüm Odaklıyız

"İyi olanın sağladığı yararlara sahip olmak büyük bir keyif, daha iyi olanınkini yaşamak ise ondan da büyük bir keyiftir." Johann Wolfgang von Goethe

Müşterilerimiz Bilen, kıyaslayan, etkileşen, araştıran, öneren; seçenekler içinde "BENİM İÇİN HANGİSİ DAHA İYİ?" sorusunu bizlere doğrudan yöneltebilecekler ve bizden doğru cevapları alabileceklerdir. Her zaman bu olguya cevap verebilecek şekilde bir organizasyon olmayı hedefledik ve bu doğrultuda çalıştık.

Müşterimiz bize ilk ulaştığında, isteklerini doğru bir şekilde analiz ederek, satış kaygısı yaşamadan en doğru çözümleri sunduk. Sunduğumuz çözümlerin demolarını, müşterimize vakit kaybettirmeden çalışır vaziyette adresine göndermeyi prensip edindik. Bu amaçla AVRUPA’nın ilk mobil ShowRoom’unu “SHOWCAR” ı dizayn ettik. Böylece müşterimiz sunduğumuz çözümleri test etme imkânı buldu.

Satış Sonrası Memnuniyeti

Firmamız kurulduğu günden itibaren, teslim ettiği her projenin sağlıklı bir şekilde kullanılması için proaktif hareket etmiştir. Müşteri Hizmetleri Departmanımız bu amaçla hizmet vermektedir. Müşteri temsilcilerimiz istisnasız her müşterimizi 6 aylık periyotlar halinde arayar sistemin durumunu kontrol eder ve varsa olası sorunlar hızlı bir şekilde giderilir.

Aynı zamanda yapılan her servisten sonra, sistemin durumu ve müşterinin memnuniyeti daima ölçülür.

Yedek Parça stoğu

Her ürün herkes tarafından uygulanabilir. Ancak, müşterilerimizin sorunlarını en hızlı şekilde çözmek istiyorsak yeterince yedek parça stoğumuzun olması gerekir. Bunun bilincinde olarak firmamızın stokları her zaman yedek parça ile dolu olmuştur. Hatta piyasada olan farklı markalara da yedek parça konusunda zaman zaman destek olunmaktadır.

Neden Biz?

Söz konusu sizin sorunlarınız ise mesai kavramını ortadan kaldırıyoruz. Bize dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Sadece tek bir markaya veya modele sizi mahkûm etmiyoruz. En az 5 değişik markanın 400’ü aşkın farklı modeliyle size dilediğiniz kadar seçme şansı tanıyoruz.

AZGEN GRUP faaliyette bulunduğu pazarlara tam olarak odaklanmakta, müşterilerinin taleplerine yüzde yüz uyumlu bir yapı oluşturmaktadır. Her zaman çalışmalarının ve tutumunun müşterilerinin üzerindeki etkisini değerlendirerek müşteri memnuniyetini temel almaktadır.

Müşteri odaklı çalışmanın sürekliliğini sağlayarak, tedarik süreçlerinin problemlerini müşterilerine yansıtmadan çözümlemektedir.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını önceden öngörerek, en uygun çözümleri hızlı şekilde bulmak ve ihtiyaçları kısa sürede tedarik etmek için sürekli araştırma ve iş geliştirmeye büyük önem vermektedir.

AZGEN GRUP, müşterileri istemiş olsun ya da olmasın hizmet kalitesini artırmak için yenilikleri tasarlar ve kendi bünyesinde gerçekleştirerek, müşterilerinin hizmetine sunar. AZGEN GRUP bu özelliği ile mümkün olan yeni ürün, hizmet ve teknolojik çözümleri ilk bünyesine katanlar arasındadır.

Buna örnek olarak, daha Avrupa’da dahi olmayan SHOWCAR’ı (Mobil showrrom aracını) tasarlamış ve müşterilerinin hizmetine sokmuştur.

AZGEN GRUP, faaliyetlerini sürdürürken, ekonomik ve çevresel boyutlar arasında oluşan köprüyü kuvvetlendirmektedir.

Bu alanlardan birinde alınan kararın diğerleri üzerindeki etkilerini de dikkate alarak, uzun vadeli etkili bir gelişim garanti ederek faaliyet sürdürmektedir.

Bu nedenle bütün faaliyetlerinde, değer yaratmayı, toplumun ilerlemesini sağlamayı, yaşam ve çevre kalitesi standartlarını yükseltmeyi amaç haline getirmiştir.

AZGEN GRUP müşteri memnuniyetini sağlayan en temel faktörün, hizmet kalitesi olduğunu bilerek bütün faaliyetlerini bu temel faktöre göre düzenlemektedir. Bütün personelini dönüşümlü olarak toplam kalite konusunda eğiterek müşterileri için yapılan hizmetlerin kalitesini yükseltmektedir.

AZGEN GRUP, ilişkilerinde dürüstlük prensiplerine uyarak profesyonel şekilde iş ahlakına uygun davranmayı, bütün personeli tarafından anlaşılması için büyük bir çaba harcamaktadır. Oluşturduğu hizmetin bütün bileşenleri ve aktörleri AZGEN GRUP’un bu temel prensibi çerçevesinde hareket ederler.

AZGEN GRUP, müşterisine, çalışanlarına ve topluma açıklık ilkesini kabul ederek ve bunun gereklerini hiç tereddütsüz yerine getirmektedir.

Daha fazla bilgi için lütfen bizi ulaşım

İletişim Formu

Bugün halen, ülkemizdeki birçok büyük inşaat firmasının çözüm ortaklığını yürüten firmamız,Uluslararası ortakları, %90'ı Azdavay Gençlerinden oluşan personel yapısı ile ürün, satış, uygulama ve teknik servis hizmetleri konusunda dünyanın sayılı AVRUPA'nın en büyük Merkezi Süpürge Sistemleri firmalarındandır.

Maslak Mah. AOS 9.Sok. No:310/1 İç Kap No:39 ATA Plaza Sarıyer / İSTANBUL

Tel: +90 (212) 325 08 84

Email: info@azgen.com.tr