Destek

Merkezi Süpürge ve Vakum Sistemleri

Tabs



Teknik Servis


Firmamızın eğitimli ve tecrübeli teknik servis ekibi; satışını yaptığımız markaların yanı sıra birçok merkezi süpürge markasına hizmet vermektedir.

Resmi tatiller hariç; Pazartesi-Cuma günleri arası 08.30-18:00 arasında hizmet veren teknik servisimize;

  • 0212-325 08 84 Nolu hattımızdan yada
  • 0552-205 31 71 nolu

mobil hattımızdan ulaşabilirsiniz.


Daha Fazla bilgi için Lütfen Bize ulaşın.

Yandaki buton yardımıyla bize yazın, en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Bize ulaşın


AZGEN GRUP Garanti Şartları


  • 1. Bu standart Garanti şartları AZGEN tarafından verilir.
  • 2. Ürünlerin kurulumu, kullanma kılavuzundaki şartlara uygun bir şekilde gerçekleştiyse garanti kapsamına girer. Her ürünün farklı garanti şartları bulunur. (Konutsal ürünler, Ticari/Profesyonel ürünler, Endüstriyel Ürünler).
  • 3. Ürünleri Garanti Süreleri markaya göre değişiklik gösterebilir.
  • 4. Garanti belgesi geçerliliği için, teknik servis tarafından onaylanmış, ürünün satın alındığını kanıtlayan, üzerinde belge tarihi, satın alan ve satışı yapan kişi yada firmanın Adı – Soyadı bulunan makbuz ya da eş değer bir belge gösterilmesi gerekir.(Kimlik, ehliyet, pasaport vs. gösterilmesi gereklidir).
  • Kurulum tarihi, mutlaka satıcı tarafından verilen teslim belgesindekiyle aynı olmalıdır. Bir tutarsızlık olma durumunda veya belge eksikliği durumunda garanti şartları geçersiz sayılacaktır.
  • 5. AZGEN ürünlerin ulusal ve uluslararası standartlara uygun olduğunu, kullanılan maddelerin kalite kontrollerinin sıkı yönetimler eşliğinde yapıldığını beyan eder.
  • 6. Oluşabilecek her türlü arıza ve hatanın en kısa sürede AZGEN merkez servisine (0212-325 08 84) bildirilmesi ve servis kaydının açılması gerekmektedir.
  • 7. Tüketici, bilerek ürüne zarar vermesi durumunda garanti haklarını kaybeder.
  • 8. Garanti şartları fabrika (üretim ve tasarım) ve montaj hataları için geçerlidir.
  • 9. AZGEN ürünü onarır ya da eşit kalite ve verimdeki bir model ile birebir değiştirebilir.
  • 10. AZGEN, onarım ve ürün değiştirmeler için kullanıcıdan herhangi bir ücret talep etmez.
  • 11. Onarıma ve değişime uğrayan ürünleri garanti süreleri, garantinin ilk başladığı günden itibaren hesaplanır. Garanti süresi 3. madde de belirtildiği gibi markaya göre değişiklik gösterebilir.
  • 12. Garanti Kapsamına girmeyen durumlar:
    • • Taşıma sırasında oluşan hasarlar (çizik, ezik ve benzeri kaza sonucu oluşan hasarlar)
    • • Elektrik gücündeki yetersizlikten ( aşırı gerilim ve aşırı akım, yetersiz veya düzensiz güç kaynağı) kaynaklanan, ya da doğa olayları nedeni ile oluşan arızalar( yağmur, sel, şimşek, yangın, deprem vb.)
    • • Yetkili teknik servis dışında, ürünlerin içinin açılması ve onarılması
    • • Ürünün hatalı montajı ile oluşacak hasar ve arızalar. (AZGEN yetkili servisi dışında yapılan montajlar için geçerlidir.)
    • • Lastik contalar ve sarf malzemeler.
    • • Montaj sırasında yapılan hatalı elektrik bağlantıları. ( AZGEN yetkili servisi dışında yapılan montajlar için geçerlidir)
    • • Uygun olmayan yerlere yapılan kurulum ve montajlar,( AZGEN yetkili servisi dışında yapılan montajlar için geçerlidir)
    • • Orjinal olmayan aksesuar ve yedek parça kullanımının tespiti
    • • Aşınmaya ve yıpranmaya uğramış ürünlerin kullanıma devam etmesi sonucu oluşan hasar ve arızalar (hava filtresi, toz torbası, toz haznesi vs.)
    • • Kullanma kılavuzunda bulunan bilgilerin aksine, ürünün hatalı ve yanlış kullanımından doğan hasar ve arızalar.
    • • Ürünün düşürülmesi ya da darbe alması sonucu oluşan hasar ve arızalar
    • • Hayvan pisliklerinin temizlenmesi ile oluşacak hasarlar
  • 13. Yetkili satıcı veya yetkili servis tarafından onarımın yapılması ve ürünün değiştirilmesi AZGEN şartlarına uygun zaman aralıkları içerisinde yapılacaktır
  • 14. Ürünler, taşınamaz ise AZGEN’in yetkili servisi tarafından adresten alınır, onarılır ve yerine monte edilir. Taşınabilir durumda ise ALICI tarafından AZGEN Yetkili servisine bırakılır. AZGEN servisi ürünü alır, onarır ve kargo ile geri gönderir.
  • 15. AZGEN’in bilgisi dışında, yetki verilmeyen kişi ve firmalar tarafından yapılan onarımlar ve yedek parça alımları ürün garanti kapsamından çıkarır. Tüm yedek parça ve teknik servis hizmetini AZGEN’in yetki verdiği teknik servisten temin edilmesi gereklidir.
  • 16. Ne olursa olsun, bu standart garanti hükümlerinin, ürünün satın alımından itibaren geçerli olduğunu hem alıcı hem satıcı kabul eder. Bu garanti koşulları ulusal ve uluslararası mevzuata göre hazırlanmıştır.



AZGEN GRUP koşulsuz müşteri memnuniyetini benimsemiş olduğundan aldığınız her ürün, AZGEN GRUP garantisi altındadır.

AZGEN GRUP Tüketici Hakları Kanunu'na uymakla yükümlüdür. Bu yükümlülüğü yerine getirmektedir.

KARGO ile yapılan sevkiyat sırasında paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasından ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Değişim Süresi

Değiştirmek istediğiniz ürünleri faturasıyla birlikte 14 gün içinde değiştirebilirsiniz.

Değişim Koşulları

Değiştirmek, istediğiniz ürünleri ayni bedelli ve/veya ayni bedel üzerindeki ürünler ile varsa fiyat farkı ödenerek değişim yapılmaktadır. Aynı bedelin altında bir ürün ile değişim yapılamamaktadır, ücret iadesi yapılmaz.

Ayıplı ürünler; teknik servisimiz tarafından incelendikten sonra, ayıbının tespiti halinde satış sırasında belirtilen garanti süresi içinde birebir ya da ücret farkı ödenerek bir üst modelle değiştirilir. Faturasız Değişim Kabul Edilmemektedir.

AZGEN GRUP koşulsuz müşteri memnuniyetini benimsemiş olduğundan aldığınız her ürün, AZGEN GRUP garantisi altındadır.

AZGEN GRUP Tüketici Hakları Kanunu'na uymakla yükümlüdür. Bu yükümlülüğü yerine getirmektedir.

KARGO ile yapılan sevkiyat sırasında paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasından ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

İade Süresi

İade etmek istediğiniz ürünleri, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. 14 gün sonrasında iade kabul edilmez.

İade Koşulları

Tüm hizmetlerimizin, Monte edilmiş, kullanılmış, tahrip edilmiş ve bunun benzeri şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satıla bilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz. Ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olmaları gerekir. Varsa ürüne ait tüm aksesuarların ürün ile beraber iade edilmesi zorunludur. Faturasız İade Kabul Edilmemektedir.

Ücret İadesi Prosedürü

İade etmek istediğiniz siparişinize ait ürünler iade koşullarına uygun olarak teslim alındığı günden itibaren 14 iş günü içerisinde ücret iadesi sipariş sırasında ödeme şeklinize göre iade edilecektir.